Online Marketing
Wat tekst over mij.
Yooo, alles goed? Leuk dat je hier bent. Dat betekent dat je meer over mij wil leren. Ik ben ook erg benieuwd naar jou, maar zal eerst het een en ander over mezelf delen. Wil je weten hoe ik te werk ga? Dan zit je hier verkeerd, op deze pagina vertel ik namelijk over mijn hobby’s, drijfveren en meer. Wil je direct een kennismaking inplannen? Wel zo leuk, dan leer ik jou ook direct kennen.
Online Marketing met een persoonlijke click.
Kort interview met mezelf.
(wie moet het anders doen?)
1. Waarom ben je gaan ondernemen?
De grootste reden voor mij is vrijheid. Het maken van mijn eigen keuzes, het trekken van mijn eigen plan en het maken van mijn eigen fouten. Ik leer enorm veel door alles zelf uit te zoeken, mijn eigen fouten te maken en daar lessen uit te trekken. De afgelopen jaren heb ik daardoor een ongelooflijke groei doorgemaakt. Zowel zakelijk als privé.
2. Wat vind je het mooiste aan je werk?
Wat ik prachtig vind aan ondernemen (en SEO) is dat je het resultaat ziet van je werk. Je bouwt iets op wat niet tastbaar is, maar laat het toch groeien door er tijd en denkwerk in te steken. Daarnaast vind ik het prachtig om écht impact te maken op de business van klanten. De complimenten die je dán krijgt, laten je voelen dat de wereld te klein voor je is.
Van reviews als deze loop ik de hele dag rond met een grijns van oor tot oor.
“Als je op zoek bent naar een verhoogde omzet dankzij een betere vindbaarheid van jouw website, dan is Stef Schreurs de juiste persoon voor jou. Zijn persoonlijke en warme benadering, gecombineerd met zijn hands-on aanpak, maken de samenwerking buitengewoon prettig. Vanaf het begin wordt een gedetailleerd plan opgesteld om de SEO maximaal te optimaliseren met maandelijkse videocalls om de voortgang te bespreken, vragen te stellen en feedback te geven.
Dankzij deze gestructureerde aanpak zijn we binnen enkele maanden van pagina 5 naar de top 3 positie op pagina 1 gestegen in Google. Stef, ontzettend bedankt voor dit mooie resultaat! Ik kan elke ondernemer of organisatie aanraden om Stef’s expertise te benutten voor het optimaliseren van hun SEO.”
3.Met welke klanten werk je het liefst?
Sommige ondernemers geven je gewoon bakken met energie en vertrouwen. Ondernemers die me in staat stellen om ‘mijn ding te doen’, zullen veel sneller resultaat halen, dan ondernemers die alles in twijfel trekken of sceptisch zijn over SEO en contentmarketing. Wanneer je samen vooruit wil gaan om meters te maken, dan kom je pas écht ver.
Verder is het goed om te vermelden dat ik niet gericht ben op een specifieke branche, hoewel ik zeker in het bijzonder interesse heb in food, geschiedenis en vechtsport, vind ik het prachtig om me iedere dag in een nieuw onderwerp te verdiepen. De ene dag schrijf ik productteksten voor exclusieve sneakers, terwijl ik de dag erna een webshop in papegaaienvoeding optimaliseer. Ik zou het niet anders willen.
4. Wat zijn je hobby’s?
De keuken is mijn ‘happy place’. Hier kook ik iedere avond voor mijzelf en mijn grootste criticus (mijn vriendin). Andere blij maken met een zelfgemaakte maaltijd is voor mij net zo lekker als ‘m zelf naar binnen werken. In het weekend kijk ik graag naar de UFC met mijn vrienden, het liefst mis ik geen enkel event. Doordeweeks kan ik enorm genieten van een serietje op de bank en iedere avond voordat ik ga slapen kijk ik video’s over geschiedenis; ja, ik ben die meme – ik denk echt meerdere keren per dag aan het Romeinse rijk.
5. Wat houd je momenteel bezig?
Een nieuwe tekst verzinnen voor mij over mij pagina… Haha flauw, sorry. Momenteel ben ik druk bezig mijn bedrijf te vernieuwen. Het afgelopen jaar heb ik mijn aanbod eens flink onder de loep genomen. Waar worden mijn klanten nou écht blij van en hoe zorg ik dat ze continu betere resultaten halen via hun website. Op basis van deze zelfreflectie heb ik het afgelopen jaar besloten mijn SEO-werkwijze flink onder handen te nemen én dat loont. Wil je hier meer over weten? Lees meer over mijn werkwijze op deze pagina.